סלובניה – 10 יעדים נבחרים במדינה

סלובניה התברכה במגוון רחב של נופים, באתרי טבע מרהיבים, בערים מעניינות ואפילו בקו חוף קצר אך ציורי. סלובניה מכילה את כל אשר ניתן לצפות לו בחופשה, יחד עם זאת נשארת נגישה מבחינה כלכלית. הנה 10 היעדים העיקריים שעשויים לעניין אתכם במהלך חופשתכם במדינה מרתקת זו.

אגם בלד

אגם בלד

אחד האגמים הידועים ביותר בעולם, האגם בלד מעורר התפעלות ביופיו באינסופי. שוטו בסירה על פני המים התכולים של האגם ותחקרו את טירת בלד החלומית מתקופת ימי הביניים הממוקמת באי המרכזי. פלאי הטירה והנוף האלפיני שמסביב, שאותו תוכלו לחקור בטיול רגלי, יגרמו לכם להתאהב בטבע. אם תרצו חופשה פעילה יותר, בלד הוא המקום המושלם לכך. כאן תוכלו ליהנות מרכיבה על אופניים, משייט קייקים ומטיולים. תוכלו לעלות ברכבל לאתר סקי בשם גבעת סטרז'ה (Straža) ולרכוב במזחלות את כל הדרך למטה זו חוויה מדהימה ורווית אדרנלין וגם הזדמנות מצוינת ומפתיעה לראות את הנוף.

לובליאנה

בירתה הקטנה של סלובניה, לובליאנה, תהיה ככל הנראה המקום הראשון שאליו תגיעו, ובהחלט עליכם להקדיש זמן כדי להכיר את העיר הידידותית והחביבה הזאת.

כפר דרז'ניצה

נהר לובליאניצה העובר דרך מרכז העיר, מבנים מרתקים ומקומות רבים אחרים יעוררו את סקרנותכם במהלך הביקור.

עמק סוצ'ה

עמק סוצ'ה נפרס באלפים היוליאניים. הוא מכיל גיאיות וקניונים וביניהם בריכות ומפלי מים. זהו מקום לתגליות ולחקירה, כאן תוכלו לטייל במשך שעות ולהתבונן בנוף המשתנה אשר ילווה אתכם במרדפכם אחרי זרימתו של נהר סוצ'ה המרהיב.

פארק לאומי טריגלב

הר טריגלב מתנשא במרכזו של הפארק הלאומי היחיד שבסלובניה. בביקור כאן תוכלו להתפעל מעולם החי והצומח. מגוון רחב של פעילויות יעזרו לכם ליהנות מהביקור.

כפר דרז'ניצה כפר דרז'ניצה

ערוץ וינטגאר

ערוץ וינטגאר הוא אחר מאתרי הטבע שחייבים לבקר בו במהלך הטיול בסלובניה. האתר הזה תמיד פופולרי בקרב המטיילים. תוכלו להביט בהשתאות בערוץ המרשים ממקומות בטוחים ומגשרים, וגם ללכת במסלול מיוחד על מנת לקבל נקודת מבט עוד יותר טובה. במרחק קצר משם תוכלו לבקר בקפלה על שם סנטה קתרינה.

מריבור

מריבור היא העיר השנייה בגודלה בסלובניה. כאן שוררת אווירה של עיירה קטנה עם הרבה חביבות.

מריבור

אחד היעדים האטרקטיביים ביותר הוא ללא ספק הטירה של מריבור הממוקמת בקרבת כרם גפנים העתיק בעולם אשר נכלל בספר השיאים של גינס. הכרם הוא בן 400 שנים וכל חובב יין חייב לבקר כאן.

יין סלובני

ההוכחה שיין הוא המרכיב המרכזי של התרבות הסלובנית הוא בעובדה שהגפנים העתיקים ביותר בעולם גדלים במריבור. זה כמעט מובן מאליו שהביקור כאן לא יהיה שלם ללא טעימות מהיין המקומי הערב לחך.

תעצרו ביקב ותלגמו קצת מהסביצ'ק (Cviček).

מערות פוסטוינה

סיור במערות פוסטוינה ללא ספק חייב להיכלל בתכנית המסע שלכם בסלובניה. הנסיעה ברכבת בארץ הפלאות התתקרקעית תגלה לכם רשת ענקית של מערות, גלריות ומעברים באורך 20 קילומטרים אשר מקושטים בנטיפים ובזקיפים.

טירת פרדיאמה

טירת פרדיאמה

בגובה למעלה מ-100 מטרים על מחשוף סלעי יושבת טירת פרדיאמה. מצודה מרשימה זאת נאחזת בצוק למעלה מ-700 שנים. חזרו אחורה בזמן ושוטטו בחדרי הטירה המשופצים.

פורטורוז'

החוף של סלובניה הוא בהחלט קומפקטי אך שווה ביקור. אם תכננתם לבקר רק באתר נופש אחד, תוודאו שזה יהיה פורטורוז'. כאן תמצאו חופים חוליים, ים מרגיע וחיי לילה נהדרים.

פורטורוז׳

היו בטוחים שיש עוד שפע עצום של מה לראות ולעשות בסלובניה, אז בואו ותחוו את זה בעצמכם!