בשבועות האחרונים, סלובניה וליובליאנה, בירתה, זכו בהישגים מרשימים במגזין "וונדרלסט" הבריטי, המתמקד בתיירות. סלובניה דורגה במקום השביעי בקטגוריית "היעדים האירופיים הטובים ביותר", בעוד שליובליאנה דורגה במקום התשיעי בקטגוריית "ערי התיירות האירופיות הטובות ביותר".

הפרסים של "וונדרלסט" מבוססים על דירוגים של קוראים, ולכן הם נחשבים להערכה חשובה ביותר מצד קהילת התיירות העולמית. הזכייה של סלובניה וליובליאנה מעידה על כך שהמדינות הללו הפכו ליעד תיירותי פופולרי במיוחד בשנים האחרונות.

סלובניה היא מדינה קטנה בלב אירופה, אך היא מציעה מגוון רחב של נופים ותרבויות. המדינה כוללת הרים, אגמים, מערות, יערות וערים היסטוריות. סלובניה היא יעד אידיאלי לטיולים רגליים, רכיבה על אופניים, שייט ועוד.

ליובליאנה היא עיר יפהפייה, הממוקמת על גדות נהר הסאווה. העיר כוללת מבנים היסטוריים, מוזיאונים, גלריות, חנויות ובתי קפה. ליובליאנה היא יעד מושלם לחובבי תרבות, אוכל וחיי לילה.

הזכייה של סלובניה וליובליאנה בפרסים של "וונדרלסט" היא בשורה משמחת לתיירות במדינות הללו. הזכייה צפויה למשוך עוד יותר תיירים לסלובניה וליובליאנה, ולהפוך אותן ליעדי תיירות מרכזיים באירופה.